Essentra Components Declaraţie referitoare la calitate

Logo ISO9001:2000Essentra Components recunoaşte faptul că succesul şi profitabilitatea sa depind de capacitatea sa de a satisface cerinţele clienţilor. Essentra Components a adoptat o filozofie a calităţii totale, ca parte integrantă a planului său strategic.

Principiile de management pentru obţinerea calităţii totale sunt aplicate în întreaga noastră activitate, iar calitatea reprezintă responsabilitatea tuturor, indiferent de domeniul în care activează în cadrul Essentra Components.

Essentra Components este decisă să obţină calitatea totală prin:

  • Revizuirea şi îmbunătăţirea continuă a sistemului de management al calităţii, conform ISO 9001: 2000. Publicarea politicii şi obiectivelor de calitate la toate nivelurile organizaţiei şi atingerea scopurilor lor prin intermediul unor proceduri şi instrucţiuni de lucru clar definite.
  • Aplicarea proceselor de asigurare a calităţii în cadrul tuturor serviciilor, pentru monitorizarea continuă a nivelurilor de calitate internă şi măsurarea nivelului de satisfacţie a clienţilor, în vederea identificării zonelor neconforme şi dezvoltării unor soluţii care să elimine cauzele pentru a elimina reapariţia efectelor.
  • Motivarea şi încurajarea tuturor angajaţilor spre a lua măsuri de îmbunătăţire a calităţii şi dezvoltare a unei culturi organizaţionale de includere, orientate pe echipă.
  • Definirea clară şi cuantificarea rolului fiecărui angajat în cadrul procesului de satisfacere a clienţilor; stabilirea clară a responsabilităţii, cu obiective măsurabile.
  • Dezvoltarea unor relaţii cu furnizorii care să pună accentul pe îmbunătăţirea continuă a calităţii produselor, serviciilor şi asistenţei.

Essentra Components se angajează să atingă un înalt standard de excelenţă în materie de personal şi morală corporativă, pentru ca această politică să devină o realitate.