Asistenţă / Întrebări frecvente

Î: "Ce pot face dacă doresc o cantitate mai mică decât cea din pachetul standard?"

R: Nu există cantităţi minime la comenzile online. Am creat pachetul standard pentru a vă putea oferi un preţ optim şi servicii eficiente.

Î: "Ce pot face dacă nu ştiu sigur de ce produs am nevoie?"

R: Vom încerca întotdeauna să vă recomandăm soluţia potrivită pentru pentru aplicaţia dvs. Totuşi, vă sfătuim călduros să testaţi mostrele în cadrul aplicaţiei dvs., înainte de a face o comandă. Dacă nu ştiţi sigur ce produs să alegeţi, contactaţi cea mai apropiată echipă de asistenţă pentru clienţi.

Î: "Câte mostre gratuite pot primi?"

R: În mod normal, trimitem câte două din fiecare articol; totuşi, dacă aveţi nevoie de un număr mai mare, contactaţi echipa locală de dezvoltare a afacerilor, care va stabili dacă acest lucru este posibil.  Anumite articole cu valoare mare nu sunt disponibile ca mostre gratuite.

Î: "Cât durează livrarea comenzii mele?"

R: Produsele sunt trimise în următoarea zi lucrătoare, în funcţie de stocuri, de confirmarea comenzii şi de acceptarea condiţiilor de plată.

Î: "Cum pot plăti pentru comanda mea?"

R: Numeroşi clienţi au linii de creditare deschise la noi. Totuşi, acceptăm şi alte modalităţi de plată, cum ar fi cecuri şi carduri de credit sau de debit.  Pentru a vă deschide un cont la noi, contactaţi echipa locală de asistenţă pentru clienţi.

Î: "Pe cine trebuie să contactez pentru a afla stadiul comenzii mele?"

R: Ca utilizator înregistrat al site-ului nostru, puteţi vedea stadiul comenzii, istoricul contului şi puteţi realiza comenzi online.  Vă puteţi înregistra sau conecta la contul dvs. vizitând pagina noastră de conectare.

Î: "Pe cine pot contacta dacă doresc o cotaţie pentru o anumită piesă?"

A: Contactaţi echipa locală de dezvoltare a afacerilor, care vă va oferi o cotaţie în cel mai scurt timp. Ca utilizator înregistrat al site-ului web, puteţi accesa pagina dvs. individuală de preţuri online.

Î: "Îmi puteţi trimite o listă de preţuri?"

R: Ca utilizator înregistrat al site-ului www.essentracomponents.ro, veţi putea accesa lista dvs. personalizată de preţuri pentru întreaga gamă de produse. De asemenea, puteţi contacta echipa locală de dezvoltare a afacerilor, pentru toate întrebările legate de preţuri.

Î: "Există şi alte produse disponibile decât cele care apar în catalog sau pe site-ul web?"

R: În cazul în care aveţi nevoie de un produs care nu se află în catalogul nostru de produse, vă rugăm să completaţi formularul de contact sau să contactaţi echipa de dezvoltare a afacerilor, care va face tot posibilul pentru a vă satisface solicitarea.